Pripreme za štampu

Bilo da za dizajn bilbord plakata angažujete naš tim ili odlučite da radite u sopstvenoj režiji, mali priručnik saveta mogao bi da vam bude od pomoci.

  1. Budite koncizni. Potencijalni klijenti vaše kompanije imaju malo vremena (svega nekoliko sekundi) da uoče i apsorbuju vašu poruku. Snažan vizuelni koncept sa svega 5-8 reči ostavlja jači i dugotrajniji utisak.
  2. Budite jednostavni. Postarajte se da vaša poruka prenese isključivo onu ideju koju biste voleli da vaši trenutni i potencijalni klijenti imaju o vama.
  3. Budite upadljivi. Ljudi su danas zatrpani reklamama. Kako bi vaša poruka bila primećena i osigurala svoje mesto u glavama potrošača, ona treba da bude upadljiva, možda čak malo i da izaziva.
  4. Proverite vidljivost i čitljivost poruke. Poruke koje izgledaju čitljivo na monitoru računara, ne moraju da budu i kada se gledaju u prolazu i/ili iz automobila koji se ubrzano kreće.
  5. Izbegavajte potencijalno uvredljive sadržaje.

Instrukcije za dizajn i grafičku pripremu

Ukoliko grafičku pripremu bilborda ili nekog drugog outdoor medija želite da poverite svom dizajneru, izuzetno je važno da pratite naše instrukcije, koje vam prilažemo u PDF formatu. Na osnovu dimenzija medija, izaberite odgovarajuću instrukciju i pratite naša uputstva.